همزمان با یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران از مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف به دلیل طراحی و ایجاد سامانه جامع زیارت مجازی امامزادگان کشور تجلیل شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران صبح امروز یکشنبه 27 مهرماه با حضور دکتر آخوندی ، وزیر راه و شهرسازی ، دکتر حسام الدین آشنا ، مشاور فرهنگی رئیس جمهور و جمعی از استادان ، صاحب نظران و کارگزاران روابط عمومی ایران در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک آغاز به کار کرد.
 
براساس این گزارش ، یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بمنظور بررسی و ارائه چشم انداز جهانی از تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال و با موضوع رسانه های دیجیتال ، آرمان گرایی و واقع گرایی برگزار می شود و استادان برجسته علوم ارتباطات و روابط عمومی از جمله پروفسور ساروخانی ، دکتر حسن بشیر ، دکتر سعید رضا عاملی ، دکتر محمد مهدی مظاهری در خصوص موضوعات مرتبط به ایراد سخن می پردازند.
 
این گزارش حاکیست ، در مراسم افتتاحیه یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران از روابط عمومی های فعال و نوآور در حوزه دیجیتال با حضور دکتر آخوندی ، وزیر راه و شهرسازی ، دکتر حسام الدین آشنا ، مشاور فرهنگی رئیس جمهور و دکتر یونس شکرخواه ، پدر روزنامه نگاری آنلاین ایران تجلیل شد.
 
این گزارش می افزاید : در این مراسم از حسن ربیعی ، مدیرکل حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه بدلیل اهتمام به ایجاد سامانه جامع زیارت مجازی امامزادگان کشور با اهدای لوح تقدیر ، تندیس و جایزه طلایی یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران تجلیل به عمل آمد.
 
گفتنی است ، در پرتال جامع امامزادگان به نشانی www.emamzadegan.ir اطلاعات اجمالی راجع به امامزادگان سراسر کشور همراه با عکس قرار داده شده که هم اکنون برای 130 بقعه نیز امکان زیارت از راه دور و مجازی فراهم شده است.
/2759/